20 km door Brussel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

20 km door Brussel

run!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wie gaat er mee? En welke datum?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Wie gaat er mee? En welke datum? Empty
BerichtOnderwerp: Wie gaat er mee? En welke datum?   Wie gaat er mee? En welke datum? Icon_minitimezo maa 01, 2009 1:09 pm

Het eerste voorstel was om het met het paasweekend te organiseren. Maar 1 van onze lopers komt dan pas van snowboardvakantie, in feite de organisator Question

Ik stel daarom volgende weekends voor (dan wellicht zonder verlengd weekend):
weekend 17-18-19 april
weekend 24-25-26 april

We zullen wel vlug moeten weten wanneer juist, om iets te kunnen boeken!
In het tweede voorgestelde weekend zitten we zelfs met een jarige king feestjeuh!!
Eventueel kunnen we vragen in Watou (huisje van Brecht Driessens' ouders) ofwel in Dranouter (huisje van mijn leraar van kunstacademie)

Plaatsen zijn echter beperkt! ik denk allebei tot 10 personen!

aangezien het over een hoogtestage gaat, is het ook de bedoeling om te trainen, of toch een vorm van trainen.. Dus deze personen (met aanhangsels) krijgen uiteraard de voorrang!
Misschien wel dé motivatie om mee te doen!

Wat denken jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Wie gaat er mee? En welke datum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie gaat er mee? En welke datum?   Wie gaat er mee? En welke datum? Icon_minitimedo maa 05, 2009 3:42 am

Amai, dat blijft hier stil zeg, niemand geïnteresseerd om op hoogtestage te gaan?

ik heb ondertussen eens geïnformeerd voor dat huisje in dranouter van mijn leraar van tekenschool. het weekend van 17-18-19 april zou nog vrij zijn, het ander weekend niet (24-25-26 april)

maar misschien kunnen we met de eerste mei ook wel nog gaan,..

het is 225 euro voor 10 personen.

wat denken jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Wie gaat er mee? En welke datum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie gaat er mee? En welke datum?   Wie gaat er mee? En welke datum? Icon_minitimeza maa 07, 2009 5:49 am

drunny schreef:
Amai, dat blijft hier stil zeg, niemand geïnteresseerd om op hoogtestage te gaan?

ik heb ondertussen eens geïnformeerd voor dat huisje in dranouter van mijn leraar van tekenschool. het weekend van 17-18-19 april zou nog vrij zijn, het ander weekend niet (24-25-26 april)

maar misschien kunnen we met de eerste mei ook wel nog gaan,..

het is 225 euro voor 10 personen.

wat denken jullie?

Ik ben voor!

Lijkt me lekker goedkoop. Heeft dat huisje een site met wat meer uitleg?
We moeten natuurlijk wel met een aantal mensen zijn, anders heeft het niet veel zin dat we huisje van 10 pakken. Dus reageren, beste mensen... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Wie gaat er mee? En welke datum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie gaat er mee? En welke datum?   Wie gaat er mee? En welke datum? Icon_minitimeza maa 07, 2009 8:03 am

drunny schreef:
Amai, dat blijft hier stil zeg, niemand geïnteresseerd om op hoogtestage te gaan?

ik heb ondertussen eens geïnformeerd voor dat huisje in dranouter van mijn leraar van tekenschool. het weekend van 17-18-19 april zou nog vrij zijn, het ander weekend niet (24-25-26 april)

maar misschien kunnen we met de eerste mei ook wel nog gaan,..

het is 225 euro voor 10 personen.

wat denken jullie?

den 26sten zit ik met een familiefeest
den 17den moet ik werken en is speelt Brugge s'avonds...

hmm great...

den 26sten kan ik er niet van onderuit dat familiefeest. Den 17de kan ik eventueel wisselen en dan niet naar Brugge gaan...

Heb je gevraagd voor de 1ste mei ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie gaat er mee? En welke datum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie gaat er mee? En welke datum?   Wie gaat er mee? En welke datum? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie gaat er mee? En welke datum?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
20 km door Brussel :: 2009 :: Hoogtestage-
Ga naar: