20 km door Brussel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

20 km door Brussel

run!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Joachim die wint

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Joachim die wint Empty
BerichtOnderwerp: Joachim die wint   Joachim die wint Icon_minitimema jan 29, 2007 4:11 am

heylaaa

jaja vrijdagavond ist gebeurd, joachim heeft tegen mij gewonnen, twas gebeurd voordat ik het wist No
nuja kmoe wel zeggen dat ik totaal nie in form was, zere pols (van al dat schilderen) en mijn hoofd was niet bij de badminton

nuja ben nog ferm aant twijfelen of ik vanavond ga badmintonnen, drie dagen bijna constant gewerkt en als ik nie werkte was het sporten, en ben fysisch beetje vermoeid, en nog altijd een zere pols Crying or Very sad

nuja kga zien of ke vanavond wat frisser ben, nuja tzou nie tot 11u zijn dak ga spelen ze zooooooooooot

aja da sporten was dus niet lopen é, pff echt nog geen tijd gehad om te gaan lopen, en de training begint vandaag ai ai ai, da wordt een ramp, nuja vanaf volgende week zou et moetn lukken als we geďnstalleerd zijn in tielt Wink

groetjes en tot vanvaonvd mss (pff al die v's en die a's en die n's op duur kan je nie mee met je vingers)
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Joachim die wint Empty
BerichtOnderwerp: Re: Joachim die wint   Joachim die wint Icon_minitimema jan 29, 2007 9:49 am

drunny schreef:
heylaaa

jaja vrijdagavond ist gebeurd, joachim heeft tegen mij gewonnen, twas gebeurd voordat ik het wist No
nuja kmoe wel zeggen dat ik totaal nie in form was, zere pols (van al dat schilderen) en mijn hoofd was niet bij de badminton

nuja ben nog ferm aant twijfelen of ik vanavond ga badmintonnen, drie dagen bijna constant gewerkt en als ik nie werkte was het sporten, en ben fysisch beetje vermoeid, en nog altijd een zere pols Crying or Very sad

nuja kga zien of ke vanavond wat frisser ben, nuja tzou nie tot 11u zijn dak ga spelen ze zooooooooooot

aja da sporten was dus niet lopen é, pff echt nog geen tijd gehad om te gaan lopen, en de training begint vandaag ai ai ai, da wordt een ramp, nuja vanaf volgende week zou et moetn lukken als we geďnstalleerd zijn in tielt Wink

groetjes en tot vanvaonvd mss (pff al die v's en die a's en die n's op duur kan je nie mee met je vingers)

Joachim wint eens en madam twijfelt al of ze zal komen vandaag.
Boeeeee

Ge kunt maar maken dat ge er zijt. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Joachim die wint
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
20 km door Brussel :: 2007 :: Allerhande-
Ga naar: