20 km door Brussel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

20 km door Brussel

run!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Willy Sommers doet ook mee!! :o

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Willy Sommers doet ook mee!! :o Empty
BerichtOnderwerp: Willy Sommers doet ook mee!! :o   Willy Sommers doet ook mee!! :o Icon_minitimewo maa 14, 2007 5:24 am

BV's lopen voor goede seks
Met hulp van coach Kim Gevaert naar 20 km van Brussel

Zemst - Wie fit is, heeft goede seks. Of is iemand die veel seks heeft, fitter? Vijf BV's zoeken het de komende elf weken uit. Met intense trainingen bereiden de vijftigers zich voor op de 20 kilometer van Brussel.

Oud-wielrenner Frank Hoste (51), charmezanger Willy Sommers (54), VTM-woordvoerder Mark Vanlombeek (56), oud-wielrenner Roger De Vlaeminck (59) en singer-songwriter Ivan Heylen (61) hebben allen de gezegende leeftijd van 50 achter zich gelaten. Dat neemt niet weg dat ze nog begaan zijn met hun fysiek. In amper drie maanden tijd willen ze zich bewijzen in de 20 kilometer van Brussel. Dat moet lukken door middel van deskundige trainingen onder leiding van de coach van Kim Gevaert.

Vooral Ivan Heylen, nestor van de groep met zijn 61 lentes, zal er een zware dobber aan hebben. ,,Ik heb nooit aan sport gedaan. Ik heb enkel veel gerookt, gedronken en gedanst'', zegt de werkmens . ,,Van alle BV's ben ik waarschijnlijk de minst fitte. Maar ik heb wel veel opgetreden. Dat duurt ook lang en vergt veel passie en romantiek. Ik had in het begin wel wat schrik voor mijn spieren en mijn hart, maar na een onderzoek blijkt dat ik een hart heb als een diesel.''

De uitdaging kadert in de actie Fit for Sex van geneesmiddelengigant Bayer HealthCare. Ze werd voorgesteld op het Blosodomein in Hofstade. De vijf BV's ondergingen er een eerste korte training. Maar wat heeft joggen nu te maken met seks? En is een stel vijftigers met een bierbuik in een spannende loopoutfit nog wel sexy? Volgens professor Hubert Claes zal het lopen in elk geval wonderen doen voor hun seksleven.

,,Lopen is wel degelijk sexy'', verzekerde ook Willy Sommers tijdens de trainingssessie, nadat hij De Vlaemick en Hoste had moeten lossen . ,,Wanneer ik naar atletiek kijk op televisie, doet mij dat bijna denken aan erotische programma's. Die dames lopen daar in lingerie rond.''

Niet forceren

De actie doet denken aan het tv-programma van enkele maanden geleden waarin sportanalfabeten werden klaargestoomd voor de marathon van New York. Het veroorzaakte heel wat ophef toen radiomaker Koen Fillet zijn blessure verzweeg en uiteindelijk niet deelnam.

,,Wanneer ik voel dat het niet gaat, zal ik mij niet forceren'', zegt Mark Vanlombeek. ,,Ik doe het vooral voor mijn gezondheid. Twee jaar geleden ben ik al gestopt met roken en volgens mijn arts moet ik 15 kilo afvallen.''

Bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G6Q19JBC2

-------

Als Willy Sommers voor mij eindigt, beschouw ik dat als een persoonlijke afgang. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
murdoc




Aantal berichten : 52
Registration date : 14-01-07

Willy Sommers doet ook mee!! :o Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy Sommers doet ook mee!! :o   Willy Sommers doet ook mee!! :o Icon_minitimewo maa 14, 2007 6:57 am

Speedy schreef:
[u][b][size=18]
,,Lopen is wel degelijk sexy'', verzekerde ook Willy Sommers tijdens de trainingssessie, nadat hij De Vlaemick en Hoste had moeten lossen . ,,Wanneer ik naar atletiek kijk op televisie, doet mij dat bijna denken aan erotische programma's. Die dames lopen daar in lingerie rond.''


pig ik dacht dat de dames in erotische programma's juist zonder lingerie rondliepen cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Willy Sommers doet ook mee!! :o Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy Sommers doet ook mee!! :o   Willy Sommers doet ook mee!! :o Icon_minitimewo maa 14, 2007 2:42 pm

murdoc schreef:
Speedy schreef:
[u][b][size=18]
,,Lopen is wel degelijk sexy'', verzekerde ook Willy Sommers tijdens de trainingssessie, nadat hij De Vlaemick en Hoste had moeten lossen . ,,Wanneer ik naar atletiek kijk op televisie, doet mij dat bijna denken aan erotische programma's. Die dames lopen daar in lingerie rond.''


pig ik dacht dat de dames in erotische programma's juist zonder lingerie rondliepen cheers
Olaa, een kenner in de zaal. Razz
Ik zou het niet weten, ik ken daar niets van. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Willy Sommers doet ook mee!! :o Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willy Sommers doet ook mee!! :o   Willy Sommers doet ook mee!! :o Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Willy Sommers doet ook mee!! :o
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie doet er mee?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
20 km door Brussel :: 2007 :: De 20 km door Brussel-
Ga naar: