20 km door Brussel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

20 km door Brussel

run!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vragen ivm forum

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Vragen ivm forum Empty
BerichtOnderwerp: Vragen ivm forum   Vragen ivm forum Icon_minitimezo jan 14, 2007 8:22 am

Opmerking, suggesties, vragen over het forum
shoot it!


't Staat blijkbaar al in't frans, voorlopig nog niet gevonden hoe ik dat naar het nederlands moet zetten...
Mja, jullie verstaan dat allik eh (zeg gewoon ja! Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Vragen ivm forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen ivm forum   Vragen ivm forum Icon_minitimema jan 29, 2007 5:44 am

zeg weet je wa ik ambetant vind, als er in een onderwerp meer dan 1 'bladen' zijn, en ge klikt op het onderwerp daje ton altijd in teerste beland ipv in tlaatste waar dus eigenlijk het nieuwe onderwerp staat

nuja kweet nie of dat da kan veranderd worden: dus als je op het onderwerp klikt dat eigenlijk het laatste toegevoegde onderwerp eigenlijkv an boven staat ipv vanonder

confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Vragen ivm forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen ivm forum   Vragen ivm forum Icon_minitimema jan 29, 2007 6:41 am

drunny schreef:
zeg weet je wa ik ambetant vind, als er in een onderwerp meer dan 1 'bladen' zijn, en ge klikt op het onderwerp daje ton altijd in teerste beland ipv in tlaatste waar dus eigenlijk het nieuwe onderwerp staat

nuja kweet nie of dat da kan veranderd worden: dus als je op het onderwerp klikt dat eigenlijk het laatste toegevoegde onderwerp eigenlijkv an boven staat ipv vanonder

confused

Mja, je kunt toch direct op de goeie pagina klikken?
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Vragen ivm forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen ivm forum   Vragen ivm forum Icon_minitimema jan 29, 2007 7:18 am

Speedy schreef:
drunny schreef:
zeg weet je wa ik ambetant vind, als er in een onderwerp meer dan 1 'bladen' zijn, en ge klikt op het onderwerp daje ton altijd in teerste beland ipv in tlaatste waar dus eigenlijk het nieuwe onderwerp staat

nuja kweet nie of dat da kan veranderd worden: dus als je op het onderwerp klikt dat eigenlijk het laatste toegevoegde onderwerp eigenlijkv an boven staat ipv vanonder

confused

Mja, je kunt toch direct op de goeie pagina klikken?

joag mja soms zieke nie dat er al drie pagina's zijn, en dan moeke nog keer klikken, mo das lastig wi
mja kheb nu ook wel ontdekt daje eigenlijk rechtstreeks naar tbericht ook kan, door in de kolom van nieuw bericht op da blaadje naast de naam te klikken, mja toch zou ik het anders handiger vinden hihi

Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Vragen ivm forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen ivm forum   Vragen ivm forum Icon_minitimedi feb 06, 2007 1:16 pm

Hoe ko;t dqt nu dqt ik hier plots in qwerty typ< Nochtqnsm op qndere sites kqn ik gezoon in azerty typen< Ksnqp er zeer niks vqn< confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Vragen ivm forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen ivm forum   Vragen ivm forum Icon_minitimedi feb 06, 2007 1:40 pm

Speedy schreef:
Hoe ko;t dqt nu dqt ik hier plots in qwerty typ< Nochtqnsm op qndere sites kqn ik gezoon in azerty typen< Ksnqp er zeer niks vqn< confused

uh? heb je aan je instellingen geprutst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Vragen ivm forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen ivm forum   Vragen ivm forum Icon_minitimewo feb 07, 2007 2:34 am

Archer schreef:
Speedy schreef:
Hoe ko;t dqt nu dqt ik hier plots in qwerty typ< Nochtqnsm op qndere sites kqn ik gezoon in azerty typen< Ksnqp er zeer niks vqn< confused

uh? heb je aan je instellingen geprutst?

Ik weet het niet, maar 't is al over. Razz
't Zal, zoals altijd, wel weer aan mij gelegen hebben. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen ivm forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen ivm forum   Vragen ivm forum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen ivm forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
20 km door Brussel :: 2007 :: Allerhande-
Ga naar: