20 km door Brussel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

20 km door Brussel

run!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 loopwedstrijden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

loopwedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: loopwedstrijden   loopwedstrijden Icon_minitimema mei 07, 2007 5:50 am

amai ti ier stil de laatste tijd

mo we hebben ier ne blunder vergeten te melden é Twisted Evil

jaja op een zonnige dinsdagmiddag besloten vier jongens deel te nemen aan een loopwedstrijd in knokke (of wast toch koksijde hihi).
Er was dus al onduidelijkheid waar de wedstrijd juist doorging
Aangekomen in knokke efkes problemen om parking te vinden, en de stress om op tijd te kunnen inschrijven.
nuja alles was dan in orde, die vier jongens gingen eerst nog wa opwarmen, ze hadden nog drie kwartier voordat het 3u30 was = de start van de wedstrijd.
Vier supporters die mee waren om hen te steunen, besloten om al naar startpunt te gaan. om 3u vertrok een hele groep mensen vanaf de start; de supporters keken ne keer raar naar elkaar, en vroegen zich af of dat de wedstrijd al was die begon.. en ja hoor de organisatie begon al alles af te breken aan de start
nuja die vier jongens waren ondertussen aan het opwarmen; rond 3u13 kwamen twee van de vier gasten afgelopen om hun voor te bereiden op de wedstrijd (zij dachten nog altijd dat om 3u30 de wedstrijd begon)
de vier supporters lichtten de twee gasten in, en ze beginnen nog met de wedstrijd te lopen
ondertussen werd het 3u30, de winnaar van de wedstrijd was al een paar minuten binnen, en nog geen spoor van de andere twee gasten;
de vier supporters kijken naar de lopers die voorbij spurten, geen bekende gezichten,
en dan een tikje op de schouder: de twee gasten stonden achter hen; ze waren dus niet mee met de bende,
ze legden uit dat ze rond 3u05 aan start waren, maar geen renners meer zagen, en dan beginnen lopen zijn, geen lopers tegengekomen, dan maar ne keer vragen aan een politieman: ze waren de verkeerde kant opgelopen, nl. in de tegenovergestelde richting van het parcours Laughing Laughing Laughing

ondertussen werd het 4u en daar kwam 1 van de gasten afgelopen, echte tijd: 47 min; gescande tijd:

1740 2327 1:00:04 BOSSUYT BRAM RUMBEKE M

een drietal minuutjes later, dien andere gast kwam ook afgelopen, echte tijd 50 min; gescande tijd:

1929 2324 1:03:14 VANDENHEEDE ROBIN ARDOOIE M

als da geen blunder was!!

zijn jullie dan zondag ook op tijd vertrokken in brugge ? en hoe was de uitslag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

loopwedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: loopwedstrijden   loopwedstrijden Icon_minitimema mei 07, 2007 9:24 am

ik ben niet geweest
robin en bram ook niet denk'k


maar klaas heeft meegedaan cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

loopwedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: loopwedstrijden   loopwedstrijden Icon_minitimewo mei 09, 2007 4:59 pm

1885 10810 1:13:07 DANNEEL KLAAS ZARREN

Van de 3475. Maar 'k ben zeker bij de laatste 50 vertrokken, 'k was weer goed op tijd... (kheb zelfs mijn nummer al lopend moeten opspelden :d). Denk niet dat er mij 10 ingehaald hebben. :p Van mijn tijd moet je dus ook een 5-tal minuten aftrekken, want het duurde een tijdje tegen dat ik echt aan de start was, door de grote massa (exacte tijd weet ik niet, ben vergeten naar de klok te kijken Rolling Eyes )
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

loopwedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: loopwedstrijden   loopwedstrijden Icon_minitimewo mei 09, 2007 5:01 pm

Speedy schreef:
1885 10810 1:13:07 DANNEEL KLAAS ZARREN

Van de 3475. Maar 'k ben zeker bij de laatste 50 vertrokken, 'k was weer goed op tijd... (kheb zelfs mijn nummer al lopend moeten opspelden :d). Denk niet dat er mij 10 ingehaald hebben. :p Van mijn tijd moet je dus ook een 5-tal minuten aftrekken, want het duurde een tijdje tegen dat ik echt aan de start was, door de grote massa (exacte tijd weet ik niet, ben vergeten naar de klok te kijken Rolling Eyes )

2028 10810 1:13:07 DANNEEL KLAAS ZARREN M

Als je mannen en vrouwen samen 'neemt'. (van de 4772)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





loopwedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: loopwedstrijden   loopwedstrijden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
loopwedstrijden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
20 km door Brussel :: 2007 :: Allerhande-
Ga naar: