20 km door Brussel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

20 km door Brussel

run!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoogtestage

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Wie ziet een hoogtestage zitten?
ja, zeer zeker
Hoogtestage Vote_lcap67%Hoogtestage Vote_rcap
 67% [ 4 ]
nee, helemaal niet
Hoogtestage Vote_lcap0%Hoogtestage Vote_rcap
 0% [ 0 ]
soms
Hoogtestage Vote_lcap0%Hoogtestage Vote_rcap
 0% [ 0 ]
eddy de mey
Hoogtestage Vote_lcap17%Hoogtestage Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Gudrun is vetgeil
Hoogtestage Vote_lcap16%Hoogtestage Vote_rcap
 16% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimema jan 15, 2007 7:22 pm

ok, we hadden na de badminton een kleine vergadering die wat uitgelopen is Razz ('t is al bram zijn schuld pirat )

Nu er zijn enkele leuke ideetjes uit de bus gekomen. Zo was een ervan: op hoogtestage gaan!

Concreet: wie ziet het zitten om in het paasweekend (za-zon-paasma) mee te gaan naar de Ardennen? Klaas en ik kennen een zeer leuk challetje voor 8 pers (maar we kunnen altijd nog een matras ofzo meedoen).

Nu als we willen reserveren mogen we niet te lang meer wachten natuurlijk Smile

volgens mij wordt dat zeer leuk Cool

Dus bij deze jullie reacties hierbij en een kleine poll ...
Terug naar boven Ga naar beneden
murdoc




Aantal berichten : 52
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimedi jan 16, 2007 1:55 am

Ik heb op het enige juiste antwoord gestemd lol!

Da gaat zo slecht aflopen, bier zuipen en dan lopen silent ...

Maar voor de rest een prima idee! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimedi jan 16, 2007 10:29 am

ehm 'k zie dat club brugge de zaterdag thuis speelt tegen Charleroi, da's een probleem zeker voor jou Klaas met je bijjobke?
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimewo jan 17, 2007 10:22 am

ehm voor alle duidelijkheid de vrouwen ... ehm Stepanie, Jeroen en Joachim (en Robins, Klaas of mijn lief moest het 't geval zijn Rolling Eyes ) zouden ook meemogen natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimewo jan 17, 2007 11:06 am

Archer schreef:
ehm voor alle duidelijkheid de vrouwen ... ehm Stepanie, Jeroen en Joachim (en Robins, Klaas of mijn lief moest het 't geval zijn Rolling Eyes ) zouden ook meemogen natuurlijk



mss kunnen de vrouwen ook meedoen aan de 20 km door brussel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimevr jan 19, 2007 9:10 am

Ja, 'k ben eens in gang geschoten. 'k Heb 'ns gebeld, en één van de twee chaletjes is nog vrij in het paasweekend. Het is "den Eric", het chaletje waar Brecht en ik al 'ns geweest zijn, en dat is best in orde.

Plaats: 8 personen (eigenlijk mogen er niet meer in, maar 't is niet dat ze dat komen controleren, en t' is nu ook niet dat we daar met 15 gaan zijn eh).

De eigenaars wonen trouwens in Maldegem, en 't zijn wel vriendelijke mensen, vorige keer geen problemen mee gehad.

Ik heb een optie genomen, en heb gezegd dat ik in de loop van het weekend zou terugbellen om te bevestigen/anuleren. Dus aan jullie de vraag: laten we dit nu allemaal doorgaan? Smile

Prijs ben ik vergeten te vragen, maar de vorige keer was dat 180 euro voor een weekend (+ nog 18 euro die we verbruikt hebben aan elektriciteit). t' Is nog maar twee jaar geleden, dus dat zal nog niet zo veel veranderd zijn, denk ik.

Een weekend loopt wel van vrijdag 14u tot zondag 14u. Maar wij wilden tot de maandag zeker? (allé, vrijdagavond tot maandagnamiddag?)
Er staat ook bij: extra nacht: + 65 euro.

Wat is er allemaal in die chalet:
* 8 bedden (2 kamers met dubbelbed, 2 stapelbedden in andere kamer)
* keuken + living (salon)
* badkamer
* bbq
* garage
* biljart + voetbaltafel
* een bar What a Face

Aja, mss nog iets, waar is het: In SOY, niet zo ver van Durbuy.

Dat is het zo ongeveer.
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimeza jan 20, 2007 12:49 pm

Speedy schreef:
Ja, 'k ben eens in gang geschoten. 'k Heb 'ns gebeld, en één van de twee chaletjes is nog vrij in het paasweekend. Het is "den Eric", het chaletje waar Brecht en ik al 'ns geweest zijn, en dat is best in orde.

Plaats: 8 personen (eigenlijk mogen er niet meer in, maar 't is niet dat ze dat komen controleren, en t' is nu ook niet dat we daar met 15 gaan zijn eh).

De eigenaars wonen trouwens in Maldegem, en 't zijn wel vriendelijke mensen, vorige keer geen problemen mee gehad.

Ik heb een optie genomen, en heb gezegd dat ik in de loop van het weekend zou terugbellen om te bevestigen/anuleren. Dus aan jullie de vraag: laten we dit nu allemaal doorgaan? Smile

Prijs ben ik vergeten te vragen, maar de vorige keer was dat 180 euro voor een weekend (+ nog 18 euro die we verbruikt hebben aan elektriciteit). t' Is nog maar twee jaar geleden, dus dat zal nog niet zo veel veranderd zijn, denk ik.

Een weekend loopt wel van vrijdag 14u tot zondag 14u. Maar wij wilden tot de maandag zeker? (allé, vrijdagavond tot maandagnamiddag?)
Er staat ook bij: extra nacht: + 65 euro.

Wat is er allemaal in die chalet:
* 8 bedden (2 kamers met dubbelbed, 2 stapelbedden in andere kamer)
* keuken + living (salon)
* badkamer
* bbq
* garage
* biljart + voetbaltafel
* een bar What a Face

Aja, mss nog iets, waar is het: In SOY, niet zo ver van Durbuy.

Dat is het zo ongeveer.

bounce vo mij is da dik in orde wi, bounce kzie da wel zitn bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimema jan 22, 2007 3:59 am

Geen weg terug, het ligt vast.
Van vrijdag tot en met maandag: 180 euro (weekend) + 65 euro (dag extra) = 245 euro

Daar komt alleen nog elektriciteit en water bij, dat zal ongeveer 25 euro zijn denk ik.

Dus ongeveer 270 euro in totaal. Dat is allemaal redelijk goedkoop denk ik.

Ze gaan de papieren opsturen. Ik hou jullie op de hoogte. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimema jan 22, 2007 4:07 am

Speedy schreef:
Geen weg terug, het ligt vast.
Van vrijdag tot en met maandag: 180 euro (weekend) + 65 euro (dag extra) = 245 euro

Daar komt alleen nog elektriciteit en water bij, dat zal ongeveer 25 euro zijn denk ik.

Dus ongeveer 270 euro in totaal. Dat is allemaal redelijk goedkoop denk ik.

Ze gaan de papieren opsturen. Ik hou jullie op de hoogte. Smile

ah oké te laat gezien, heel goed, tof tof, merci é vo da te regelen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimema jan 22, 2007 4:11 am

drunny schreef:
Speedy schreef:
Geen weg terug, het ligt vast.
Van vrijdag tot en met maandag: 180 euro (weekend) + 65 euro (dag extra) = 245 euro

Daar komt alleen nog elektriciteit en water bij, dat zal ongeveer 25 euro zijn denk ik.

Dus ongeveer 270 euro in totaal. Dat is allemaal redelijk goedkoop denk ik.

Ze gaan de papieren opsturen. Ik hou jullie op de hoogte. Smile

ah oké te laat gezien, heel goed, tof tof, merci é vo da te regelen Wink

Geen probleem hoor, jullie doen dan de afwas en al. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimevr maa 09, 2007 7:18 am

Hoeveel weken is da nog?
3 of 4?

We gaan ook es moeten beginnen kijken wat gudrun allemaal moet koken eh voor ons Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimewo maa 14, 2007 5:27 am

'k Heb vandaag de papieren gekregen. Ik moet ook al een voorschot betalen en al.

Ik zou graag 'ns weten wie nu precies wel en niet meegaat. Zo rap mogelijk aub. Smile

Ik ga mee! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimewo maa 14, 2007 5:37 am

Speedy schreef:
'k Heb vandaag de papieren gekregen. Ik moet ook al een voorschot betalen en al.

Ik zou graag 'ns weten wie nu precies wel en niet meegaat. Zo rap mogelijk aub. Smile

Ik ga mee! bounce

aja, ik ook Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimewo maa 14, 2007 6:11 am

Archer schreef:
Speedy schreef:
'k Heb vandaag de papieren gekregen. Ik moet ook al een voorschot betalen en al.

Ik zou graag 'ns weten wie nu precies wel en niet meegaat. Zo rap mogelijk aub. Smile

Ik ga mee! bounce

aja, ik ook Smile

en ik ook! bounce bounce bounce

en van joachim ist een groot raadsel hihi :p mo hij komt zeker af
Terug naar boven Ga naar beneden
murdoc




Aantal berichten : 52
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimedo maa 15, 2007 1:50 pm

welk weekend is da juist (datum). blijkbaar is het ook de periode van de familiefeesten Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
murdoc




Aantal berichten : 52
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimedo maa 15, 2007 4:14 pm

murdoc schreef:
welk weekend is da juist (datum). blijkbaar is het ook de periode van de familiefeesten Sad

Stop met mijnen account te gebruiken No

Ik ga mee!

(Robin dus Rolling Eyes )
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimema maa 19, 2007 6:32 am

heyla

We kunnen mss op hoogtestage ook keer gaan kajakken Wink der waren enkele die da alleszins zien zitten

klaas, zout ge ne keer da adres of op zin minst da dorpje kunnen geven? als ik iets wil reserveren dat geen kms ver is é

en oeveel man moeke dan zegn? een 6tal, laat iets weten wie er meegaat kajakekn!! mss kun we da de zondag doen? of liever een andere dag?
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimema maa 19, 2007 6:38 am

aja en nog iets ivm hoogtestage

we gan keer moetn efkes samenzitten zeker wa we kun doen en wanneer we achter eten moeten gaan ofzo? of is da nie nodig?

anders stel ik voor daje ne keer komt naar ons Wink mss tijdens de week? want sommige moeten werken in tweekend of na den voetbal Razz

mja vo mij ist gelijk wi, alé ja want der zitn der dan ook nog in gent hii dus da tijdens de week mss toch geen zo'n goede oplossing is...

ofwel ne vrijdagavond, mja dan moetn der na tmuziek of badminton bounce

dus conclusie, zal nie lukken of wa?
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimema maa 19, 2007 5:19 pm

drunny schreef:
heyla

We kunnen mss op hoogtestage ook keer gaan kajakken Wink der waren enkele die da alleszins zien zitten

klaas, zout ge ne keer da adres of op zin minst da dorpje kunnen geven? als ik iets wil reserveren dat geen kms ver is é

en oeveel man moeke dan zegn? een 6tal, laat iets weten wie er meegaat kajakekn!! mss kun we da de zondag doen? of liever een andere dag?

Soy Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimewo maa 21, 2007 9:34 am

KAJAK
10 km ± 2u 20 km ± 3u

Mono (1 p.) 15,00 € / pers. 19,00 € / pers.
Duo (2 p.) 14,00 € / pers. 18,00 € / pers
Kano (3 p.) 16,00 € / pers. 20,00 € / pers.

Hier de prijzen vo te kajakken, zeg ne keer 3u zeker? en alleen of met twee? en vo hoeveel persoon moeke dan boeken?? en wanneer : de zondag?
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimewo maa 21, 2007 9:37 am

MOUNTINBIKE


Per uur : 10,00 € / pers.
1/2 dag (4 u) : 16,00 € / pers.
Dag (8 u) : 23,00 € / pers.
Weekend forfait : 37,00 € / pers.
Levering fietsen : 6,00 € / fiets

en wa dacht je daarvan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimewo maa 21, 2007 10:11 am

Lijkt me allemaal eeel tof. Laughing

Moet je dat allemaal op voorhand reserveren? Allé, je kunt daar niet toekomen en zeggen: "we gaan 'ns kajakken." Allé, ik denk maar, dat je anders ook rekening met het weer kunt houden en al.

Mja, reserveren, ik weet van de helft niet of ze meegaan of niet. Post dat hier 'ns mannekes, dan is Speedy gerust. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimedo maa 29, 2007 5:39 am

'k Heb de sleutels vandaag gekregen!! bounce bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimevr maa 30, 2007 9:03 am

hallo

gisteren was er een klein vergaderingske voor weekend ardennen, om paar praktische zaken te organiseren

we hebben mss mo een alfuurke tijd gehad en hier een klein verslagje

wie gaat mee? Robin, Bram Bossuyt, Klaas, Brecht, Stijn Driessens, mss Stof, joachim en ik ook ...

wie rijdt? Bram Bossuyt, en Joachims auto (met mij als bestuurder hihi)

eten vrijdagavonds: langs de weg iets eten in wegrestaurant (waarschijnlijk vol-au-vent); er worden ook nog croques voorzien vo de aankomst, als we nog honger zouden hebben => Klaas zorgt voor de commissies

drank vrijdagavond: bak jupiler en twee kratjes wijn (wit en rood), en mss ook nog water en frisdrank => klaas ging jij daar ook voor zorgen? (weet nie meer juist)

zaterdagochtend gaan de lopers (hihi) te lope na de bakker achter brood of chocoladekoeken; na ontbijt: commisies doen in den plaatselijke intermarché ;-)

afsrpaak vrijdag 6 april rond 18u bij Brecht thuis=> voor iemand probleem ?

alé iedereen een goe weekend toegewenst en tot volgende week bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitimevr maa 30, 2007 9:05 am

aja nog iets vergeten:

volgende spellekes nemen we nog mee:
risk (de gewonen en den 2210)
kolonisten (met allerlei uitbreidingen)
en machiavelli: (we hebn gistern al eens geprobeerd, en ik was de winnaar hihihi, mo had da al eerder keer gespeeld
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoogtestage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoogtestage   Hoogtestage Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoogtestage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Organiseert Bram nu de hoogtestage van dit jaar?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
20 km door Brussel :: 2007 :: Allerhande-
Ga naar: