20 km door Brussel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

20 km door Brussel

run!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nog 2 weken...

Ga naar beneden 
+2
Speedy
Archer
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimezo jan 14, 2007 8:25 am

Het trainingsschema start over 2 weken. Zijn jullie nu al aan het lopen want de eerste maal moeten we toch het vol halfuur kunnen lopen Cool

't is dan ook de bedoeling om per week een topic te openen en daarin te vermelden wanneer/hoeveel/hoelang jullie gelopen hebben, kwestie van op de hoogte te zijn van elkaar Twisted Evil


Ik heb gisteren voor de eerste keer dit jaar terug gelopen: 37 minuten, wree op't gemak
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimezo jan 14, 2007 8:40 am

Ja, 'k heb gisteren ook voor de eerste keer gelopen. 3/4 aan een slakkentempo, dan 'ns goed doorgelopen en de laatste 30s gesprint. Dat moet blijkbaar voor het bepalen van je maximale hartslag.

Nja, 69 keer bonkte mijn hart in een halve minuut. Maar wat ben ik daar nu in godsnaam mee. scratch

Nja, mijn tijd: 25min45s voor 5 kilometer ofzo. Maar dus echt niet geforceerd en al. 't Belangrijkste is dat ik tijdens het lopen en achteraf nergens last van had. Geen stekende milt enzo, 'k had nochtans chipolatta's gegeten 's middags. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimezo jan 14, 2007 9:10 am

Volgens dat trainingschema moeten we maximaal 75 minuten lopen. Allé man, die denken toch niet dat ik die 20km in een uur en een kwartier doe zeker. albino
Terug naar boven Ga naar beneden
murdoc




Aantal berichten : 52
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimezo jan 14, 2007 1:11 pm

Gisteren ook nog eens gelopen. Er stond wel wat veel wind. Zo'n 26 minuten onderweg geweest (ik zou wel eens moeten kijken met den auto hoe lang dat toerke is Smile. Er zitten wel twee bruggen in silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardos




Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimema jan 15, 2007 10:38 am

ons toertje is dus 4.8 km. Als iemand wil weten hoe rap gij loopt kan ie altijd eens langs ier passeren :p

ps we zouden zo verschillende toertjes moeten hebben van verschillende afstanden :p
Terug naar boven Ga naar beneden
beatleke




Aantal berichten : 9
Leeftijd : 39
Registration date : 15-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimema jan 15, 2007 10:49 am

ik ben nog nie begonnen met lopen aangezien ik vorige week na de badminton opnieuw mijn knie heb bezeerd, kzal zien of ik deze week wel kan beginnen, kga wa ontstekingsremmers nemen... Voor de verandering...
Terug naar boven Ga naar beneden
murdoc




Aantal berichten : 52
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimema jan 15, 2007 12:07 pm

Ardos schreef:
ons toertje is dus 4.8 km. Als iemand wil weten hoe rap gij loopt kan ie altijd eens langs ier passeren :p

godver, ik doe de moeite om keer da toerke af te leggen met den auto (da is trouwens veel minder lastig Razz ) en meneerke komt ier et nieuws brengen...

dief!

Ik heb het trouwens vandaag weer gelopen. Weer zo'n 26 minuten onderweg geweest, het ging niet echt vlot. Die twee bruggen zijn echt wel veel te lastig Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimewo jan 17, 2007 7:06 am

'k Zou dus willen gaan lopen vandaag, maar je moet 'ns kijken naar dat weer. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimewo jan 17, 2007 7:07 am

Speedy schreef:
'k Zou dus willen gaan lopen vandaag, maar je moet 'ns kijken naar dat weer. Rolling Eyes
idd, ik vandaag of morgen maar 't zal dus morgen worden ...
(kweetni robin of jef als jullie kunnen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimewo jan 17, 2007 7:23 am

Archer schreef:
Speedy schreef:
'k Zou dus willen gaan lopen vandaag, maar je moet 'ns kijken naar dat weer. Rolling Eyes
idd, ik vandaag of morgen maar 't zal dus morgen worden ...
(kweetni robin of jef als jullie kunnen?)

storm morgen, 120 km/u...
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimewo jan 17, 2007 9:53 am

Aangezien ik geen mietje ben, heb ik het toch nog op een lopen gezet. Onder 't motto: "Als het op 27 mei slecht weer is, moeten we er ook door."

Opnieuw, dezelfde toer ('k ga het morgen 'ns met de fiets doen, maar ik denk dat het 5 kilometer is). Eerste kilometer traag opwarmen, de volgende drie kilometer gewoon goed tempo, laatste kilometer versneld (zonder spurt op 't einde).

Deze keer de toer in 23'06" gelopen. Effentjes meer dan 2'30" van afgedaan. Cool En 'k voelde me niet echt moe. We zijn goed bezig. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimedo jan 18, 2007 1:05 am

ai ai ai mijnen training ga nie goe hoor Embarassed

nog nie gaan lopen, mo met da weer zieke da ECHT nie zitten hoor

nuja van zodra dat weer beetje schappelijker is gaket overwegen om te gaan lopen scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimedo jan 18, 2007 1:08 am

drunny schreef:
ai ai ai mijnen training ga nie goe hoor Embarassed

nog nie gaan lopen, mo met da weer zieke da ECHT nie zitten hoor

nuja van zodra dat weer beetje schappelijker is gaket overwegen om te gaan lopen scratch

mja vandaag ga ik zowiezo lopen, 'k zal proberen buiten kwestie van wat uitgewaaid te zijn maar moest het te erg zijn zal het de loopband worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimedo jan 18, 2007 1:10 am

Archer schreef:
drunny schreef:
ai ai ai mijnen training ga nie goe hoor Embarassed

nog nie gaan lopen, mo met da weer zieke da ECHT nie zitten hoor

nuja van zodra dat weer beetje schappelijker is gaket overwegen om te gaan lopen scratch

mja vandaag ga ik zowiezo lopen, 'k zal proberen buiten kwestie van wat uitgewaaid te zijn maar moest het te erg zijn zal het de loopband worden...

'k zou niet in 't bos lopen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimedo jan 18, 2007 10:31 am

30.5 minuten gelopen
5.1 km
ongeveer 10 minuten 9.5 km/h
ongeveer 20 minuten 10.5 km/h
94.3 calorieen verbruikt

rekening houdend met de kortere stappen op een loopband is dat dus niet slecht Smile


Het altijd ontzien om te beginnen, maar achteraf doet het des te veel deugd!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardos




Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimedo jan 18, 2007 1:26 pm

vandaag examen gehad dus geen tijd/zin om te lopen Razz

Morgen of overmorgen gaan we der weer voor (als het weer het toelaat)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardos




Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimedo jan 18, 2007 1:26 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
murdoc




Aantal berichten : 52
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimedo jan 18, 2007 1:31 pm

dat bovenste was dus mislukte post van ik :p

Morgen eens gaan lopen als het weer het toelaat. Gisteren en vandaag geen tijd gehad door examen.

Dus brecht, ge laat wel wa weten aje goesting ebt (niet alleen lopen is zoooveel plezanter Smile)
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimedo jan 18, 2007 1:37 pm

murdoc schreef:
dat bovenste was dus mislukte post van ik :p

Morgen eens gaan lopen als het weer het toelaat. Gisteren en vandaag geen tijd gehad door examen.

Dus brecht, ge laat wel wa weten aje goesting ebt (niet alleen lopen is zoooveel plezanter Smile)

ewel ik ging zaterdag terug lopen eigenlijk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimedo jan 18, 2007 4:04 pm

Archer schreef:
murdoc schreef:
dat bovenste was dus mislukte post van ik :p

Morgen eens gaan lopen als het weer het toelaat. Gisteren en vandaag geen tijd gehad door examen.

Dus brecht, ge laat wel wa weten aje goesting ebt (niet alleen lopen is zoooveel plezanter Smile)

ewel ik ging zaterdag terug lopen eigenlijk Razz

Morgen badminton, en zaterdag ga ik ook weer lopen. Maar 'k ga daar wel niet helegans voor naar Ardooie komen hoor, dat zou nogal onnozel zijn (en je zou lachen met mijn domme stretchoefeningen albino )
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimeza jan 20, 2007 10:35 am

Vandaag met robin 49 minuten gelopen, op een rustig maar goed tempo Smile

Jeffrey stuk of 25 minuten
Terug naar boven Ga naar beneden
murdoc




Aantal berichten : 52
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimeza jan 20, 2007 12:32 pm

Archer schreef:
Vandaag met robin 49 minuten gelopen, op een rustig maar goed tempo Smile

Het tempo was des duivels! Twisted Evil

Toch wel een kilometer of 9. Nog 11 te gaan bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimezo jan 21, 2007 1:31 pm

Vandaag tussen de koejtong en de freezetaart weer 'ns gaan lopen.
Als ze op mijn weg kroketten roken, kan dat ook wel eens mijn schuld zijn.

Zelfde toer gelopen, 'k heb het eerst eens met de fiets gedaan, en 't is exact 4,77 kilometer. 'k heb eerst een halve kilometer de verkeerde kant opgelopen, zodat ik deze keer direct kon starten met een redelijk tempo (de vorige keer deed ik dat maar vanaf kilometer 2).

Het was de bedoeling om een constant tempo van start tot einde te lopen. Dat is bijna gelukt, op de laatste honderden meters na, omdat ik zag dat ik mijn vorige tijd kon verbreken (nja, dat competitiebeest in mij eh... Rolling Eyes ). Al was het maar met 3 seconden: 23'03".

De volgende keer, dinsdag of woensdag, zal ik 'ns twee van die toeren aan een trager tempo lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimedi jan 23, 2007 12:32 am

ai ai, over zes dagen begint de training en kheb nog nie gaan lopen Embarassed en tzal nie voor van de week zijn want we moeten nog veel te veel aftrekken (papier van de muur é) cyclops

oe zit et met de rest? ge kunt zeker al allemaal 20 km lopen tongue

groetjes
farao
Terug naar boven Ga naar beneden
beatleke




Aantal berichten : 9
Leeftijd : 39
Registration date : 15-01-07

Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitimewo jan 24, 2007 10:43 am

yooo, dag allemaal

ik ben gisteren gaan lopen, kheb geen last van mijne knie gehad en vandaag ook nie dus da ziet er goe uit, kheb 20min of zo kunnen lopen maar over de middag zijn we gaan eten met het werk in de Colmar en khad wa teveel desserts binnen waardoor ik buikpijn kreeg, anders zou het nog langer gelukt zijn...

binnen paar dagen ga ik opnieuw lopen, hopelijk wa langer dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nog 2 weken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog 2 weken...   Nog 2 weken... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nog 2 weken...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
20 km door Brussel :: 2007 :: Training-
Ga naar: