20 km door Brussel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

20 km door Brussel

run!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimezo jan 14, 2007 9:14 am

Kwestie van op de hoogte te blijven eh...
'k Vind dat Gudrun hier een dagboek moet maken en al. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimezo jan 14, 2007 9:55 am

jep jep, ik wil ook op de hoogte blijven van het doen en laten van gudrun king jocolor queen
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimezo jan 14, 2007 10:03 am

awel met mij is alles oké ;-)

ge kunt ook altijd keer bellen of mailen vo te vragen wi wat dak allemaal ant doen ben hihi

mo nie vele speciaals wi flower , alleszins nog nie gaan lopen :s hihi mo heb er ook nog nie aan gedacht om te gaan lopen, dus kpeis dak nie goe bezig ben :p Sleep

aja en vanaf morgen mogen we in ons huisje é ;-) dus mensjes die willen helpen schilderen zijn altijd welkom wi ;-), natuurlijk vooral int weekend

tot morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardos




Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimema jan 15, 2007 10:33 am

na de examens wil ik wel eens komen helpen :p Maar dan moeten jullie met het onze ook komen helpen hé p
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: GeEEeeuuUUwwWW   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedi jan 16, 2007 12:27 am

Bij nader inzien wast toch geen zo'n goe idee om mee nog 1 te gaan drinken hihi :p, nuja kben op mijn werk geraakt, hopelijk overleef ik het ook nog!

Sleep Sleep


t schijnt dak ier elke dag iets moet zeggen, ziezo is gebeurd, ben der dan were vanaf vo vandaag

aja en gingen we onze dromen ook nie vertellen,awel ik heb gedroomd dak iedere dag ging gaan lopen en dak ant letten was wat dak aant eten was om goed te kunnen lopen elephant

alé kga ier nog beetje verderslapen si affraid

aja en brecht ik vind daje iedere dag om 2u22 iets mag in t forum vermelden wi, was da ton om 3u22 (had gehoord dat de klok uur voorgaat)?
scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedi jan 16, 2007 4:26 am

drunny schreef:
Bij nader inzien wast toch geen zo'n goe idee om mee nog 1 te gaan drinken hihi :p, nuja kben op mijn werk geraakt, hopelijk overleef ik het ook nog!

Sleep Sleep


t schijnt dak ier elke dag iets moet zeggen, ziezo is gebeurd, ben der dan were vanaf vo vandaag

aja en gingen we onze dromen ook nie vertellen,awel ik heb gedroomd dak iedere dag ging gaan lopen en dak ant letten was wat dak aant eten was om goed te kunnen lopen elephant

alé kga ier nog beetje verderslapen si affraid

aja en brecht ik vind daje iedere dag om 2u22 iets mag in t forum vermelden wi, was da ton om 3u22 (had gehoord dat de klok uur voorgaat)?
scratch

Mja, allemaal goed en wel, maar hoeveel weeg je nu? alien
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardos




Aantal berichten : 14
Registration date : 15-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedi jan 16, 2007 5:05 am

Speedy schreef:


Mja, allemaal goed en wel, maar hoeveel weeg je nu? alien

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedi jan 16, 2007 10:13 am

Ardos schreef:
Speedy schreef:


Mja, allemaal goed en wel, maar hoeveel weeg je nu? alien

lol!

zo licht als een flower Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimewo jan 17, 2007 4:35 am

En gudrun ligt weeral te maffen Sleep Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Liefste dagboek   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimewo jan 17, 2007 6:40 am

jaja hier ben ik weer ;-)

ik heb deze nacht heel goed geslapen, maar ben al wakker van 7u30 en dan mocht ik op avontuur naar Koksijde (voor mijn werk) joepie joepie bounce

ik heb wel de zee nie gezien snif snif Sad maar het was geen sunny -schijn

ik heb zelfs door Zarren gepasseerd deze middag, en ik dacht altijd dat da bij diksmuide was, maar neen da is gewoonweg bij Kortemarkt, alé gij, een mens leert toch iedere dag bij é

nuja nu zitke weer achter mijn bureauke achter de computer si afro

alé kga hier nog beetje verderwerken si

tot morgen verzekers (als ik het nie vergeet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimewo jan 17, 2007 2:48 pm

drunny schreef:
jaja hier ben ik weer ;-)

ik heb deze nacht heel goed geslapen, maar ben al wakker van 7u30 en dan mocht ik op avontuur naar Koksijde (voor mijn werk) joepie joepie bounce

ik heb wel de zee nie gezien snif snif Sad maar het was geen sunny -schijn

ik heb zelfs door Zarren gepasseerd deze middag, en ik dacht altijd dat da bij diksmuide was, maar neen da is gewoonweg bij Kortemarkt, alé gij, een mens leert toch iedere dag bij é

nuja nu zitke weer achter mijn bureauke achter de computer si afro

alé kga hier nog beetje verderwerken si

tot morgen verzekers (als ik het nie vergeet)

Kortemark (een dt-fout, man Very Happy )

Allé, je moet 'ns binnenspringen eh, ge kunt gij uw stuutjes hier ook opeten hoor. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedo jan 18, 2007 1:02 am

Goeiemorgen queen

Goed geslapen, en al?
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedo jan 18, 2007 1:03 am





amai zeg zoooo'n dt-fout, affraid


ja moja khad mijn stuutjes nie mee gisteren mo kdacht toch da manneke ligt nog te slapen hihi Sleep

nuja vo tmoment is er nog nie vele gebeurd hier, alleen waait het hier langs mijn oren Suspect


das wel grappig é al die ventjes, mo kweet nooit welkeen dak moe nemen, rendeer

alé veel stormplezier iedereen
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedo jan 18, 2007 1:07 am

drunny schreef:




amai zeg zoooo'n dt-fout, affraid


ja moja khad mijn stuutjes nie mee gisteren mo kdacht toch da manneke ligt nog te slapen hihi Sleep

nuja vo tmoment is er nog nie vele gebeurd hier, alleen waait het hier langs mijn oren Suspect


das wel grappig é al die ventjes, mo kweet nooit welkeen dak moe nemen, rendeer

alé veel stormplezier iedereen

Ik was zeeeejker al op. Aja, twas tennis op tv enzo. geek (die hadden we nog niet gebruikt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedo jan 18, 2007 4:06 am

Zeg Gudrun, de volgende keer nog iets dieper eh die stem Razz

https://www.youtube.com/watch?v=6-_KhDJGyF4&eurl

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedo jan 18, 2007 6:42 am

affraid

whiiiiiiiiiiii ik ben bang Shocked zo'n wind zeg, nie te doen, te lijk of dat da dak ier elk moment kan wegvliegen, nuja als je plots een mensje ziet passeren, mss ist wel ik Rolling Eyes

goh goh kverlange wel tegen da sunny wi

da slecht weer is om in Sleep te sussen
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: goeiemorgen morgen, goeiedag   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimevr jan 19, 2007 12:49 am

bounce hier ben ik weer

kheb goe geslapen hoor, mo wel beetje laat in bed, mo toch fris bounce
mja tweekend sta voor de deur clown

en Kalaas (ik zei da vroeger zo tegen mijn broer hihi, mja mijn zus heet katrijn, en zo miste ik soms ne keer Rolling Eyes , van spraakgeblek gesploken)
wij gaan ook badmintonnen! alé ik heb er toch zin in, en van joachim weetke nie goe, mja hij zal ook wel gaan denk ik
we zouden wel eerst na meubels nog ga kijken mo denk toch tegen 8u30 te gaan, mss 9u

en de wind is gaan liggen, en tzonneke sunny komt erdoor, dus geen reden om nog te slapen Sleep

alé iedereen nog een prettige dag flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimema jan 22, 2007 3:10 am

ahum, ahum bom
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimema jan 22, 2007 4:03 am

hallooooooooooooooooo

geen paniek, geen paniek, ben ier nog, en alles oké ;-) wel beetje vermoeid, Sleep maarja das van al dat werken é bounce

man man we hebn dit weekend alleen maar papier afgetrokken, en we zijn er nog niet ai ai, maarja we hebben tijd

ben lijk nog ant twijfelen of dak ga komen badmintonnen, en joachim verzekers ook, nuja zal der nog keer over denken, mo kzou zeker geen gaan drinken ze, op tijd in bed vanavond, of kga ier lign maffen anders Sleep

zeg klasiepasie, heb je dan al gebeld vo da chaletje?

alé kga ier een pistolet of drie binnen werkn si, vo diegene die ook moetn eten, smakelijk é Smile

byebye
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimema jan 22, 2007 4:08 am

drunny schreef:
hallooooooooooooooooo
geen paniek, geen paniek, ben ier nog, en alles oké ;-) wel beetje vermoeid, Sleep maarja das van al dat werken é bounce

Gij zijt precies altijd moe eh. rendeer

drunny schreef:
zeg klasiepasie, heb je dan al gebeld vo da chaletje?

Jajaja, 'k heb iets gepost terwijl jij dit aan 't typen was verzekers.

drunny schreef:
alé kga ier een pistolet of drie binnen werkn si, vo diegene die ook moetn eten, smakelijk é
Drie Shocked
Neneej, groot gelijk, kga ook stuutjes eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimema jan 22, 2007 4:38 am

en heeft gesmaakt in joen v*tte mulle?

Razz

ik ook net broodje gegeten ...
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedi jan 23, 2007 12:28 am

goeiemorgen iedereen!

amai da deed wel deugd om keer vroeg te gaan slapen, moe da ik was, maar nu kan ik tenminste goe doorwerken bounce

en oe wast in de badminton? nie te veel verloren? vond wel jammer wi dak nie gekomen ben, mo kwas maar om 8u gedaan met eten en kwam dan zooo moe, en twa dan van thuis en ja kzag et dan ook nie meer zitn, en kging dan ook weer later in mijn bedje liggen

alé iedereen de nestigheid

groetjes

queen
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedi jan 23, 2007 8:14 am

Ja, 't was nog geestig. We hebben alleszins lang gespeeld, tot rond kwart voor 11 ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: hallo hallo   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedo jan 25, 2007 7:53 am

yoyokes

en oe ist da nog met junder? is lijk al een tijdje geleden é.

jaja ti bijna were weekend si, bounce joepie joepie, maar wel om heel tweekend te werken silent aja kheb morgen congé genomen, voor den eerste keer hihi , daarvan dat al bijna weekend is

en wat wordt er dit weekend nog gedaan? nuja ikke morgenavond badmintonnen en zaterdagavond helpen in tslekkekot, en voor de resten behangen en schilderen

alé ga nog klein beetje verderwerken si,

beste vriendjes en vriendinnetjes (aangezien dat ier al jongens zijn op tforum, heb ik het vooral om brecht, klaas en bram hihihihi Wink )

Tot de volgende keer maar weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitimedo jan 25, 2007 9:22 am

drunny schreef:
yoyokes

en oe ist da nog met junder? is lijk al een tijdje geleden é.

jaja ti bijna were weekend si, bounce joepie joepie, maar wel om heel tweekend te werken silent aja kheb morgen congé genomen, voor den eerste keer hihi , daarvan dat al bijna weekend is

en wat wordt er dit weekend nog gedaan? nuja ikke morgenavond badmintonnen en zaterdagavond helpen in tslekkekot, en voor de resten behangen en schilderen

alé ga nog klein beetje verderwerken si,

beste vriendjes en vriendinnetjes (aangezien dat ier al jongens zijn op tforum, heb ik het vooral om brecht, klaas en bram hihihihi Wink )

Tot de volgende keer maar weer

amai, congé morn
g'ebt dan tijd om te gaan lopen enzo? Shocked


'k vond trouwens dat je op deze gedichtendag een gedichtje mocht geschreven hebben over ons ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zijn wij al ingeschreven?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
20 km door Brussel :: 2007 :: Allerhande-
Ga naar: