20 km door Brussel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

20 km door Brussel

run!
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 31, 2007 3:00 pm

SadSadSad
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 01, 2007 3:01 pm

allo allo

ier benne ke nog ne keer

mo met training nie goe hoor, mja al iedere avond zitn verven of andere dingen gedaan in thuizeke, mo zaterdag is the big day é

ge moogt dan allemaal ne keer komen keuren ook Wink

en vo morgenavond te badmintonnen, kvrees er beetje voor, kdenk dak een ontsteking op mijn pols heb, van al da verven enzo, doe echt wel pijn, kheb et nu goe ingepakt dak em nie te vele kan bewegen, doe zelfs pijn alske met auto rijdt om te sturen enzo (heb ook geen cervo é)

nuja kga mss wel komen supporteren, zal zien, en hopelijk ist tegen maandag beter want ti lijk al tijdje geleden dak brecht en den jef gezien heb é rendeer

nuja kga nu slapen si, dak morgen beetje kan inpakken Wink

veel succes met traininge, kga der vanaf volgende week hopelijk mijn werk keer van kun maken Wink

ggroetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 06, 2007 7:32 am

yoyoyokes met de banjokes

Shocked jaja hier ben ik were, twa lijk al een tijdje geleden dak iets in tdagboek geschreven heb, eigenlijk zou het weekboek moeten zijn, want iedere dag iets schrijven zeg, pff lastig ze, op duur weetke nie meer wa te vertellen

Exclamation vinden jullie ook nie van da icoontje Exclamation , dat wanneer da uitroepingsteken tevoorschijn komt, dat het lijk lijkt op iemand zijn achterste Question
ik moet daar iedere keer op denken als ke da zie Neutral

nog efkes ter herinnering, vo de breughel en kaasavond:

archer en speedy komen en eten beide beide bounce
ardos komt nie, want hij gaat samen met murdoc kwissen (zodat murdoc ook ni ga kun verzekers é, nogal logisch eigenlijk)

kweetnie of er nog geïntereseerden zijn om na de breughel en kaasavond van de badminton in gits te komen, op vrijdag 16 febr Question Question Question
kdenk dan bv. aan beatleke en bram evt?

anders laat je mo iets weten, dan schrijf ik ons allemaal in 1 keer in,

alé ja eigenlijk gake alleen speedy inschrijven en wij kun ton iets anders doen, zodat speedy daar alleen zou zitn die avond hahah (mo neen flauwe mop Rolling Eyes )

nuja nog efkes serieus, diegene die willen komen dien avond: ge kunt kiezen voor kaas alleen, kaas en vlees samen (dus beide), of enkel vlees
voor leden 7 euro,
voor niet leden 10 euro
voor kindjes 5 euro (dach tik?)

en dit op vrijdag 16 febr start 20u of 21u

aja btw, ik ga ook é sunny geek

alé speedy hebke genoeg geschreven, get were vele lectuur si

alé mensjes tot later
Terug naar boven Ga naar beneden
Speedy

Speedy


Aantal berichten : 121
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 07, 2007 2:37 am

Amaai, 'k ben nog altijd aan 't lezen en herlezen. Razz

Dus jij bestelt een mix voor mij eh. 'k Ga vrijdag niet kunnen komen naar den badminton.

En ik heb echt moeite gedaan, maar ik zie echt geen achterwerk in Exclamation

Vind je trouwens niet dat flower op een bloem gelijkt? Ik moet daar iedere keer aan denken als ik dat emoticon gebruik.

albino
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 14, 2007 3:29 am

jepla, we gaan dat hier weer in gang zetten eh

oe wist met gudrun?
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 14, 2007 7:36 am

Archer schreef:
jepla, we gaan dat hier weer in gang zetten eh

oe wist met gudrun?

ah goe é brecht;-)
kheb gehoord dagij ziek bent/was, heb je wel gemist wi Sad in de badminton

heb daarjuist mijn vast contract mogen tekenen si bounce bounce dus kzou zeggen dat vree goe is met mij

we kun ton vrijdag der 1 op drinken si Wink
zeg brecht, anders kun we tope gaan? da joachim en ik achter jou komen ofzo? of wanneer zou jij gaan? tbegint om 21u, mo daarvan kan je wel badmintonnen (een uurke) mo wij denken om nie te badmintonnen, en dan tegen 21u te gaan, of mss al eerder (alst past, want we mogen normaal gezien achter onze meubels)

nuja ge zie, kweetnie wanneer klaas just ging gaan, mo hij ging et verzekers keer vragen an gie ook, nuja ge zie mo vo vervoer é, we passeren toch praktisch an je huis é, beetje eco-efficiënt denken é

en euhm, kdenk dak vanavond keer ga lopen, alhoewel het slecht weer is, mo kga nu toch keer doen, en hopelijk zal et ook zo zijn...

de leute nog en tot later sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Archer

Archer


Aantal berichten : 119
Registration date : 13-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 15, 2007 12:56 am

drunny schreef:
Archer schreef:
jepla, we gaan dat hier weer in gang zetten eh

oe wist met gudrun?

ah goe é brecht;-)
kheb gehoord dagij ziek bent/was, heb je wel gemist wi Sad in de badminton

heb daarjuist mijn vast contract mogen tekenen si bounce bounce dus kzou zeggen dat vree goe is met mij

we kun ton vrijdag der 1 op drinken si Wink
zeg brecht, anders kun we tope gaan? da joachim en ik achter jou komen ofzo? of wanneer zou jij gaan? tbegint om 21u, mo daarvan kan je wel badmintonnen (een uurke) mo wij denken om nie te badmintonnen, en dan tegen 21u te gaan, of mss al eerder (alst past, want we mogen normaal gezien achter onze meubels)

nuja ge zie, kweetnie wanneer klaas just ging gaan, mo hij ging et verzekers keer vragen an gie ook, nuja ge zie mo vo vervoer é, we passeren toch praktisch an je huis é, beetje eco-efficiënt denken é

en euhm, kdenk dak vanavond keer ga lopen, alhoewel het slecht weer is, mo kga nu toch keer doen, en hopelijk zal et ook zo zijn...

de leute nog en tot later sunny

voor mij is't gelijk
moest er iemand nog een uur gaan badmintonnen zou ik wel meedoen want een beetje beweging zou deugd doen... Basketball
moest er niemand badmintonnen wil ik gerust mee met junder. Moet wel zeggen da'k et niet extreem laat ga maken als ik zaterdagmorgen wat wil blokken study
Terug naar boven Ga naar beneden
drunny




Aantal berichten : 59
Registration date : 14-01-07

Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: mijn conditie   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 08, 2007 12:30 am

heyla

kheb me gisteren ingeschreven in de fitness ;-) en ge moest eerst zo'n conditietest doen é, en mijn conditie is just gemiddeld :-) valt goe mee é zeg bounce khad da veel erger verwacht

nuja tkan natuurlijk altijd beter, mo over paar maandjes benke nie meer te verslaan in badminton hihihi geek

zeg piet konijn komt je morgen badmintonnen?

alé iedereen de leute é sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?   Hoe zou 't nog met Gudrun zijn? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe zou 't nog met Gudrun zijn?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zijn wij al ingeschreven?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
20 km door Brussel :: 2007 :: Allerhande-
Ga naar: